نورنیوز-گروه فرهنگ و جامعه: وی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی مستمر در زمینه موانع جذب مخاطب از سوی رسانه ها گفت: تنوع محتوای و توجه خاص به نیاز واقعی مخاطبان می تواند در موفقیت یک رسانه تاثیر گذارباشد.
این فعال رسانه ای افزود: در حال حاضربیشتر رسانه ها در تولید محتوا یکنواخت هستند و تنوعی ندارند.
به گفته وی ، متاسفانه در ایران رسانه حرفه ای کم است درحالیکه انتشار خبر، یک رسالت و وظیفه دینی است که باید به درستی انجام شود. به باور این پژوهشگر، انتشار خبر یک مهارت و علم است که باید به درستی انجام شود.
وی ادامه داد: ایران می تواند علاوه بر تولید خبر،قدرت توزیع محتوا هم داشته باشد چون به نظر می رسد در توزیع ضعف داریم.
نونیوز