همه ما هر روز دستکم با چند رسانهها سروکار داریم؛ از رسانههای کلاسیک چون تلویزیون، رادیو و روزنامه گرفته تا شبکههای اجتماعی جدید مانند اینستاگرام، روبیکا، واتساپ، بله، توئیتر یا ایکس فعلی.
اما آیا عضوبودن در این شبکهها و فعالیت در آن به این معناست که ما از رسانههایی که در دسترسمان است، به بهترین و درستترین نحو استفاده میکنیم؟
برای جوابدادن به این سوال و پرسشهای دیگری که در این زمینه مطرح است، با دکتر محمد خدادی، مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و معاون مطبوعاتی پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفتوگو کردیم که بخش نخست آن همزمان با آغاز بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران، تقدیم حضورتان میشود.
نورنیوز