شناسه خبر : 162595
تاریخ انتشار : 1402/11/09 12:12
وزیر امور خارجه پاکستان از آیت‌الله رئیسی برای سفر به اسلام‌آباد دعوت کرد

وزیر امور خارجه پاکستان از آیت‌الله رئیسی برای سفر به اسلام‌آباد دعوت کرد

امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه پاکستان: ما اعتقاد مشترک‌ داریم تا مرزهای دوکشور را به مرزهای اعتقادی و تجاری تبدیل کنیم. در سایه همکاری مشترک و نیرومند تهران و اسلام آباد به تروریست‌ها مجال نخواهیم داد که تروریست‌ها امنیت دو ملت و دو کشور را هدف قرار دهند.

نورنیوز-گروه سیاست: من دعوت رسمی از آیت الله رئیسی دریافت کردم. ما توافق داریم که با یک برنامه مشخص در کنار وزارت خارجه پاکستان می‌توانیم شاهد سفر رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد باشیم.

توسعه گردشگری و نهایی کردن توافقات مربوط به انرژی که شاهد تبادل هیات‌هایی در این خصوص خواهیم بود از دیگر محورهای مذاکرات ما بود.

دو کشور در مجامع بین المللی همکاری‌های سازنده‌ای با یکدیگر دارند‌. من از حمایت‌های قوی دولت و ملت پاکستان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تشکر میکنم‌. ما باور داریم شیعه و سنی یک مجموعه واحد و مسلمان هستیم. لذا ایران قویا به حمایت خود از مردم و مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

در پایان برای پاکستان برگزاری یک انتخابات موفق و امن را آرزو دارم و از خداوند سبحان بهترین‌ها را برای خواهران و برادران پاکستانی خود مسألت دارم.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی