شناسه خبر : 153474
تاریخ انتشار : 1402/07/29 08:51
ضربه مهلک مقاومت لبنان به ارتش اسرائیل؛ هلاکت 3 نظامی و زخمی‌شدن 4 نفر دیگر

پانزدهمین روز از طوفان الاقصی

ضربه مهلک مقاومت لبنان به ارتش اسرائیل؛ هلاکت 3 نظامی و زخمی‌شدن 4 نفر دیگر

منابع عبری از «ضربه محکم» حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و افزودند در حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه برانیت، شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و یا زخمی شده‌اند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: منابع خبری از هلاکت سه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر در حمله موشکی تلافی‌جویانه مقاومت از جنوب لبنان به یک یگان پیاده ارتش رژیم اشغالگر در نزدیکی پادگان برانیت خبر دادند.

رسانه‌های عبری در این زمینه اعتراف کردند که ارتش اسرائیل امروز ضربات بزرگی از مقاومت لبنان دریافت کرد.

* تصاویر حزب‌الله از عملیات علیه ارتش اسرائیل

* آغاز ورود کمک‌های انسانی به غزه با گشایش گذرگاه رفح

شبکه الجزیره گزارش کرد که کامیون‌های حامل کمک‌های انسانی که از چند روز پیش، پشت درهای گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه منتظر اجازه ورود به این منطقه بودند، امروز ساعت ۱۰ به وقت محلی حرکت به داخل غزه را آغاز کردند.

* شهادت 1756 کودک در غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از مجموع 4385 شهید فلسطینی در غزه از 7 اکتبر تا به این لحظه (از آغاز نبرد طوفان الاقصی) 1756 نفر کودک هستند.

این وزارتخانه شمار شهدای زن را هم 976 نفر اعلام کرد.

* افزایش شمار شهدای فلسطینی به ۴۳۸۵ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در تازه‌ترین آمار اعلام کرد که آمار شهدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به ۴۳۸۵ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۱۷۵۶ نفر از آنها کودک و ۹۷۶ نفر هم زن هستند.

 ۱۳۵۶۱  نفر در حملات مداوم جنگنده‌های رژیم مجروح شدند.

بنابر گزارش وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ۷۰ درصد قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه زنان، کودکان و افراد سالخورده هستند.

* حملات موشکیِ قسام به تل‌آویو

گردان‌های شهید عزالدین قسام دقایقی پیش تل‌آویو و حومۀ آن را در پاسخ به تداوم قتل عام مردم غیر نظامی غزه هدف حملات موشکی جدید خود قرار داد.

 


نورنیوز
اخبار مرتبط



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی