شناسه خبر : 152898
تاریخ انتشار : 1402/07/20 15:31
توهم جدید بایدن؛ دیدن تصاویر «شیطانی» از سربریدن کودکان اسرائیلی

نورنیوز بررسی کرد؛

توهم جدید بایدن؛ دیدن تصاویر «شیطانی» از سربریدن کودکان اسرائیلی

در حالی که شایعات و تصاویر دروغین از قتل و کشتار زنان و کودکان اسرائیلی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، دروغ بودن این ادعاها روشن شده و رسانه‌های جریان اصلی غرب از بیم از دست رفتن اعتبار حرفه‌ای اشان اقدام به پس گرفتن اخبار جعلی خود کرده‌اند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: هنوز چند ساعت از اظهارات عجیب جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جمع رهبران یهودیان نگذشته بود که کاخ سفید بار دیگر ناچار به انتشار بیانیه‌ای برای تکذیب  توهمات بایدن شد.

بایدن شامگاه روز چهارشنبه ادعا کرده بود که تصاویری از خشونت وحشتناک و «شیطانی» دیده که به مراتب از آنچه پیش‌تر توسط «داعش» در عراق و سوریه دیده شده بود، «هولناک‌تر» است. توهمات بایدن به همینجا ختم نشده و در ادامه گفته بود که «هیچ گاه تصور نمی‌کردم که چنین چیزی ببینم؛ تصاویری تایید شده از سربریدن کودکان توسط تروریست‌ها.»

ماجرا از این قرار بود که رسانه‌های جریان اصلی غرب باردیگر و در تداوم فضا سازی‌های جهت دار خود علیه نیروهای مقاومت فلسطین و با هدف همراه کردن افکار عمومی جهان با جنایات صهیونیست‌ها در غزه و نسل‌کشی فلسطینیان، گزارش کرده بودند که نیروهای مقاومت عضو گردان‌های شهید عزالدین قسام در عملیات «طوفان الاقصی» اقدام به سربریدن کودکان اسرائیلی کرده‌اند؛ ادعایی که به گزارش بی‌بی‌سی حتی وزارت دفاع اسرائیل نیز حاضر به تایید آن نشد.

در همین پیوند روزنامه «لس انجلس تایمز» ناشر ادعاهای دروغین در مورد تجاوز به زنان شهرک‌‌های صهیونیست توسط نیروهای مقاومت فلسطین  نوشت: این ادعا ثابت نشد!

از سوی دیگر تلویزیون فرانسه نیز اعلام کرد که ویدئوی «نگهداری کودکان اسرائیلی در قفس» که ادعا می‌شد مربوط به غزه است جعلی و مربوط به جنایت تروریست‌های داعش در سوریه (سال ۲۰۱۵) است.

روشن است که مجموعه اخبار جعلی منتشر شده در این خصوص به صورت هدفمند و در راستای جنگ رسانه‌ای دستگاه‌های رسانه‌ای غربی و عبری علیه نیروهای مقاومت فلسطین و برای عوض کردن جای ظالم و مظلوم انجام شده و مسبوق به سابقه است.

شکست بی سابقه رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین در یک نبرد واقعی، بدلیل خسارت‌های حیثیتی جبران ناپذیری که برای نتانیاهو و افراط گرایان صهیونیست بدنبال داشته، موجب شده تا جنایتکارانی که حتی به قطعنامه های بی خاصیت سازمان ملل نیز توجه نمی‌کنند و در بیش از ۷۵ سال گذشته از هیچگونه جنایتی علیه فلسطینیان فرو گذار نکرده‌اند با تحریف واقعیت و تحریک افکار عمومی جهان علیه مردم فلسطین، بدنبال فرار از شرایط ذلت بار پیش آمده باشند.

ابعاد خشونت، شرارت و سبوعیت رژیم صهیونیستی و جنایت‌های بی سابقه ای که در طول ۷۵ سال گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین روا داشتند به قدری گسترده، غیر قابل کتمان و غیر انسانی است که حتی اگر مجموعه دستگاه‌های اطلاع رسانی و ماشین عملیات روانی غربی و عبری نیز تلاش کنند قادر نخواهند بود کشتار وحشیانه صدها انسان مظلوم و بیگناه فلسطینی را در سرزمین‌های اشغالی که اتفاقا بیشتر آنان زنان و کودکان بوده‌اند را پنهان کنند و نهایتا خود مجبور به تکذیب خویش می‌شوند.


نورنیوز
اخبار مرتبط























نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی