شناسه خبر : 151870
تاریخ انتشار : 1402/07/04 10:50
تأیید دستگیری فرزندان یک مسئول ارشد قضایی

تأیید دستگیری فرزندان یک مسئول ارشد قضایی

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره بازداشت و دستگیری فرزندان یکی از مقامات ارشد قوه قضائیه ضمن تأیید این موضوع، گفت: این پرونده مدتی است که مطرح شده و در حال رسیدگی است.

ورنیوز ـ فرهنگ و جامعه: سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۳۰ تروریست دستگیر شده با تدارک تله‌های انفجاری، انواع بمب و جلیقه‌های انتحاری می‌خواستند در مراسم جاماندگان اربعین تهران، عملیات تروریستی انجام دهند.

«مسعود ستایشی» روز سه‌شنبه در نشست خبری گفت: لازم است از تلاش‌ها و ملالت‌های سربازان گمنام امام زمان در شناسایی‌، کشف و خنثی‌سازی پیچیده دشمنان و تروریست‌ها، از سوی قوه قضائیه قدردانی کنم.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: کشف و پیگیری‌های رخ داده در این طرح‌های ضدامنیتی با هماهنگی همه ارکان از جمله دادسراها انجام شده است و در این راستا از همکاران خدوم دستگاه قضایی نیز قدردانی می‌کنم.

ستایشی افزود: پرونده‌های این متهمان تروریست و همدستان آنان با سرعت و دقت و مطابق موازین قانونی رسیدگی می‌شود و نتایج به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید تا مردم دریابند چه برنامه‌های پیچیده و خطرناکی علیه امنیت جانی مردم ایران طراحی شده بود که با هوشیاری دستگاه‌های متولی، دشمنان به نتیجه نرسیدند.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: فردی که در حوزه شیمی تحصیل کرده و زمانی در سوریه و مقطعی در عراق با گروهک داعش همکاری داشته است در استان آذربایجان غربی دستگیر شد.

او ادامه داد: تله‌های انفجاری، انواع بمب و جلیقه‌های انفجاری و انتحاری تهیه کرده بودند تا در مراسم جاماندگان اربعین تهران و مناسبت‌های پرتجمع دیگر و در آستانه سال تحصیلی جدید عملیات تروریستی انجام دهند.

تأیید دستگیری فرزندان یک مسئول ارشد قضایی

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره بازداشت و دستگیری فرزندان یکی از مقامات ارشد قوه قضائیه ضمن تأیید این موضوع، گفت: این پرونده مدتی است که مطرح شده و چنین پرونده‌ای در قوه قضائیه در حال رسیدگی است.

ستایشی تأکید کرد: به محض اینکه مراحل پرونده از نظر قانونی به مرحله قابلیت اطلاع‌رسانی برسد درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود ...


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی