شناسه خبر : 143555
تاریخ انتشار : 1402/04/03 11:31
هشدار گروه‌های فلسطینی به صهیونیست‌ها درباره عواقب هتک حرمت مسجدالاقصی

هشدار گروه‌های فلسطینی به صهیونیست‌ها درباره عواقب هتک حرمت مسجدالاقصی

گروه‌های مقاومت فلسطینی، هتک حرمت و بی احترامی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و قرآن کریم را جنایت دائم آنان و به معنای آغاز کردن جنگ دینی دانستند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: گروه‌های مقاومت فلسطینی، هتک حرمت و بی‌احترامی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در قدس اشغالی و مسجد روستای عوریف و پاره پاره کردن نسخه‌های قرآن کریم را جنایت دائم آنان و به معنای آغاز کردن جنگ دینی دانستند که عواقب وخیمی برای اشغالگران صهیونیست خواهد داشت.

گروه‌های فلسطینی دیروز جمعه در بیانیه‌ای با دعوت برای حضور هرچه بیشتر در مسجد الاقصی برای دفاع از آن و انسجام در رویارویی با افراط گرایان صهیونیست و تعرضات و بی احترامی هایشان به مقدسات، تأکید کردند، امکان ندارد ملت فلسطین و مسلمانان این رفتار‌های خصمانه و خطرناک را بپذیرند.

آنان به دلاورمردان مقاومت درود فرستادند و بر پیمانشان مبنی بر اینکه جنایات صهیونیست‌ها را بی‌پاسخ نگذارند تأکید کردند و به استفاده فزاینده از همه ابزار‌های مقاومت در برابر اشغالگران و وادار کردن آنان به پرداخت بهای تجاوزاتشان دعوت کردند. تصاویری که پنجشنبه گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد شماری از شهرک نشینان صهیونیست به مسجدی در روستای عوریف در جنوب نابلس در کرانه باختری اشغالی به همراه یک سگ یورش برده‌اند و سپس یکی از نسخه‌های قرآن کریم را پاره پاره کردند.

گروه‌های مقاومت: هتک حرمت مسجد الاقصی و پاره کردن قرآن، آغاز جنگ مذهبی است

گروه‌های مقاومت فلسطین هتک حرمت مسجدالاقصی و مسجد عوریف و پاره کردن قرآن را جنایت مستمر صهیونیست‌ها برشمردند که نشان دهنده شعله ور کردن آتش جنگ مذهبی است و پیامد‌های فاجعه باری برای رژیم اشغالگر خواهد داشت.

گروه‌های مقاومت در بیانیه‌ای که دیروز جمعه به دست خبرگزاری صفا رسید تاکید کردند: مردم و ملت ما این رفتار تجاوزکارانه خطرناک را نمی‌پذیرند و حضور بیشتر در صحن‌های مسجدالاقصی و همبستگی برای مقابله با تندرو‌های صهیونیستی و تجاوزات آن‌ها به مقدسات و هتک حرمت آن را خواستار شدند.

آنها به قهرمانان مقاومت درود فرستادند و تأکید کردند که با آنان پیمان می‌بندد که به راحتی از کنار این جنایات عبور نکنند و تشدید همه ابزار‌ها و سازوکار‌های مقاومت را برای مقابله با اشغالگر و وادار کردن آن به پرداخت غرامت این تجاوزات خواستار شدند.

کلیپ ویدئویی که در روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد شهرک نشینان با همراهی یک سگ پلیس به مسجدی در روستای عوریف در جنوب نابلس یورش می‌برند و سپس یکی از آنها نسخه‌ای از قرآن کریم را نزدیک درب مسجد پاره می‌کند.


صداوسیما
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی