شناسه خبر : 110567
تاریخ انتشار : 1401/07/11 09:43
تکذیب اخبار کذب رسانه ها توسط پدر مهسا امینی؛ رئیس جمهور از خانواده ما دلجویی کرد + صوت

تکذیب اخبار کذب رسانه ها توسط پدر مهسا امینی؛ رئیس جمهور از خانواده ما دلجویی کرد + صوت

پدر مهسا امینی که 2 هفته پیش فوت شد، ضمن تکذیب برخی اظهارات منتسب به او که نوشته بودند «رئیس جمهور از خانواده ما دلجویی نکرده است» گفت که رئیس جمهور در تماس با من، ضمن «احوالپرسی و دلجویی از بنده و خانواده» تأکید کردند که «دستور پیگیری سریع پرونده» را صادر کرده است.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: برخی رسانه‌ها امروز به نقل از «امجد امینی»، پدر مرحومه «مهسا امینی» نوشته بودند که «آقای رئیس جمهور از ما دلجویی نکرده است»؛ موضوعی که آقای امینی ضمن رد آن تأکید کرد که رئیسی در تماس تلفنی با او و خانواده، از آنها دلجویی کرده است.

پدر مرحومه امینی که همچنان خواستار پیگیری پرونده دخترش از سوی رئیس جمهور است، ضمن تکرار مطالبه اصلی خود که «معرفی مقصران» حادثه توسط مراجع رسمی و قضایی است، یادآوری کرد که در چند روز گذشته در مورد آنچه در مکالمه تلفنی بین او و رئیس جمهور گذشته است، با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده است.

او از اینکه چگونه چنین اظهاراتی به نقل از او منتشر شده، اظهار بی اطلاعی کرد افزود: شاید در مورد کلیت مسأله با رسانه‌ها صحبت کرده باشم، اماً اصلاً در مورد ماهیت تماس تلفنی رئیس جمهور و یا دلجویی او با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام.

امجد امینی با تأکید بر اینکه در چند روز گذشته این نخستین بار است که با رسانه‌ها صحبت می‌کنم، افزود: هرآنچه در این مورد به نقل از من منتشر شده است، واقعیت ندارد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان پیش از این و در روزهای نخست فوت خانم امینی، در تماس تلفنی با پدر این مرحومه، ضمن اظهار تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحومه امینی، بر تسریع در پیگیری پرونده فوت خانم امینی تأکید کرده بود.


ایرنا
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی