شناسه خبر : 98104
تاریخ انتشار : 1401/03/24 10:41
عضو هیات مدیره استقلال: مجیدی ممنوع الکار نشده است

اختصاصی

عضو هیات مدیره استقلال: مجیدی ممنوع الکار نشده است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درخصوص فایلی که با نام او در فضای مجازی منتشر شده است گفت: آقاى مجیدى نه در گذشته و نه در حال منعى براى کار در فوتبال ایران ندارند.

نورنیوزـگروه جامعه: در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون ممنوع الکار بودن فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال منتشر شده است که برخی از صفحات فضای مجازی از قول محمد مومنی و به دروغ دلیل آن را  نامه‌ای از سوی برخی نهادها اعلام کرده‌اند. حال مومنی با تکذیب صریح این موضوع منتی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که در آن دلایل جدایی مجیدی از استقلال را صرفا نظر شخصی او عنوان کرده است.

او در این متن تاکید کرده که مجیدی ممنوع‌الکار نشده و جدایی‌اش از استقلال با وجود داشتن قرارداد، خواست خود او بوده است و ارتباطی با مسائل دیگر ندارد.
مومنی نوشته است: شخصى مجهول الهویه با انتشار فایلی صوتی نسبتی دروغ به بنده داده است و عنوان نموده که  دلایل جدایی سرمربی سابق استقلال از این تیم غیرفوتبالى بوده وآقای آجورلو، مدیرعامل باشگاه هم در جریان موضوع قرار داشته است.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: آقاى مجیدى نه در گذشته و نه در حال منعى براى کار در فوتبال ایران ندارند و با اصرار خودشان در حالیکه ٢ سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد داشتند از تیم جدا شده و یقینا باشگاه هم وقتى دید شرایط مالی بهترى براى وی وجود دارد با رفتن او موافقت کرد.
 او در پایان گفته است:  باشگاه بدلیل فراهم شدن شرایط مالی بهتر ،این گذشت را براى او انجام داده است و دیگر موارد‌ مطرح شده در این خصوص کذب و در جهت انحراف افکار عمومى  است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی