شناسه خبر : 81815
تاریخ انتشار : 1400/09/18 21:25
تعاملات نزدیک و مثبتی میان ایران و آژانس آغاز شده است

اختصاصی نورنیوز؛

تعاملات نزدیک و مثبتی میان ایران و آژانس آغاز شده است

دیپلماسی فعال ایران و گفتگوی مستمر و نزدیک با طرف‌های اروپایی، چین و روسیه در کنار تعامل مثبت ایران با آژانس وفق تعهدات پادمانی، ابهامات ایجاد شده از سوی صهیونیست‌ها در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران را از میان برد و جعلی بودن ادعاهای مطرح شده را اثبات کرد.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: هم‌زمان با آغاز دور دوم مذاکرات جدید وین، تعاملات مثبت و سازنده‌ای میان جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شده که ابعاد آن در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جعل اخبار هدف‌مند از سوی صهیونیست‌ها در خصوص اقدامات ایران برای غنی‌سازی ۹۰ درصد ضمن آنکه فضای غیر واقعی و مخدوشی را در مورد فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران ایجاد کرد، اخبار مذاکرات وین را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داد.

حجم گسترده اخبار منتشر شده در این زمینه که با هدف فشار به تیم مذاکره‌کننده ایرانی در وین و متهم‌سازی ایران به وقت‌کشی در مذاکرات برای پیشبرد برنامه‌های جدید هسته‌ای جعل و منتشر شد موجبات بروز برخی نگرانی‌ها در مقامات سیاسی مرتبط با گفتگوهای وین را نیز فراهم ساخت.

دیپلماسی فعال ایران و گفتگوی مستمر و نزدیک با طرف‌های اروپایی، چین و روسیه در کنار تعامل مثبت ایران با آژانس، وفق تعهدات پادمانی، خیلی زود ابهامات را از میان برد و جعلی بودن ادعاهای مطرح شده را اثبات کرد.

در این میان با توجه به ناتمام ماندن گفتگوهای ایران و آژانس در مورد موضوعات جاری که در جریان سفر اخیر رافائل گروسی به ایران آغاز شده بود، تدابیر جدیدی برای پیگیری روندهای ضروری از سوی سازمان انرژی اتمی کشورمان آغاز شده که ضمن خنثی نمودن اقدامات مغرضانه‌ای مشابه فضاسازی‌های اخیر، تکمیل کننده دیپلماسی فعال ایران در شرایط جدید است.


نورنیوز
اخبار مرتبط








نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی