شناسه خبر : 52491
تاریخ انتشار : 1399/05/06 12:57
لزوم اقدامات قضایی برای محدود کردن فعالیت‌های شبکه سعودی «ایران‌ اینترنشنال»

زهره سادات لاجوردی در گفتگو با نورنیوز:

لزوم اقدامات قضایی برای محدود کردن فعالیت‌های شبکه سعودی «ایران‌ اینترنشنال»

عملکرد شبکه معاند ایران اینترنشنال در3 سال آغازین فعالیت خود علیه جمهوری اسلامی ایران، به طور طبیعی مطابق با اهداف تاسیس این شبکه است.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: «زهره سادات لاجوردی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نورنیوز» گفت: لازم است اقدامات حقوقی و قضائی برای محدود کردن فعالیت‌های شبکه «ایران ‌اینترنشنال» توسط مراجع قضائی و حقوقی در قوای سه گانه انجام شود.

او در ادامه با اشاره به اقدام اخیر این شبکه در پوشش مستقیم همایش سالیانه فرقه تروریستی منافقین گفت: صاحبان و گردانندگان این شبکه که ترکیبی از دشمنان منطقه‌‌ای و فرامنطقه‌‌ای جمهوری اسلامی هستند، دقیقا در راستای اهداف براندازانه مشغول به فعالیت بوده و از این حیث توقعی غیر از این نیست. اما از آنجا که گردانندگان این شبکه، ادعای بیطرفی و خبرپردازی حرفه‌ای دارند، اقداماتی نظیر پوشش زنده همایش اخیر منافقین، شاهدی بر کذب بودن این ادعا است. اختصاص آنتن زنده به پوشش همایش فرقه ورشکسته و جلاد منافقین که دستشان به خون هزاران مرد و زن و جوان بی‌گناه آلوده است، بار دیگر پرده از نیات واقعی گردانندگان این شبکه برداشته است.

لاجوردی در ارزیابی عملکرد این شبکه گفت: کسانی که با شیوه‌های خبرپردازی آشنا هستند، عملکرد خائنانه این شبکه برایشان کاملا روشن است، اما انجام برخی اقدامات، حجت را حتی بر افراد عادی هم تمام می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: ضمن تلاش برای روشنگری و تبیین اهداف این شبکه و امثال آن برای عموم مردم که وظیفه رسانه‌های انقلابی است، مجلس شورای اسلامی نیز اقدامات قضایی و حقوقی در این زمینه را پیگیری خواهد کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی