شناسه خبر : 31772
تاریخ انتشار : 1398/04/12 17:02
از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی بیشتر استفاده شود

وزیر فرهنگ تاکید کرد:

از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی بیشتر استفاده شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گستردگی شبکه فرهنگی شورای فرهنگ عمومی از مرکز تا همه شهرستان ها ابراز امیدواری کرد، با توجه به رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی از ظرفیت این مجموعه استفاده شود.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدعباس صالحی در ابتدای جلسه ??? شورای فرهنگ عمومی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در این راستا امیدواریم با نگاه به فلسفه مضاف به سمت فرهنگ مضاف حرکت کنیم و با ایجاد برشی از بخش عمومی در نسبت میان فرهنگ مردم و بخش عمومی به مباحث روشن و مشخص‌تری دست یابیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در همین راستا اسناد متعددی نوشته شده و اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته که مواردی از قبیل فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فرهنگ سلامت، فرهنگ مصرف بهینه آب، فرهنگ معماری و شهرسازی، فرهنگ زیارت و گردشگری مذهبی، فرهنگ امداد اجتماعی و حوزه ارتقای کارکردی مساجد قابل ذکر است. در راستای اسناد به تصویب رسیده سعی شده دبیرخانه هر یک از آنها مستقل و با نظارت شورای فرهنگ عمومی در یکی از نهادهای متولی امور آن مستقر شود تا نسبت به اجرای آن احساس مسئولیت بیشتری به وجود آید.


 



ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی