شناسه خبر : 30823
تاریخ انتشار : 1398/03/06 12:21
تعداد متولدین دختر و پسر در سال 97

تعداد متولدین دختر و پسر در سال 97

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: ??? هزار و ?? نوزاد پسر و ??? هزار و ??? نوزاد دختر در سال ?? متولد شدند.

به گزارش نورنیوز، سیف‌الله ابوترابی به آمارهای چهار واقعه حیاتی در سال ?? اشاره کرد. بر این اساس تعداد متولدین سال 97 بیش از یک میلیون و ??? هزار و ??? بوده است. که از این تعداد ??? هزار و ?? نوزاد پسر و ??? هزار و ??? نوزاد دختر بودند.


وی اضافه کرد: نسبت تعداد جنسیت در متولدین سال 97 به ازای هر ???/? پسر ??? دختر است. نسبت ولادت ثبت شده برای ساکنان شهرها ?? درصد بود. همچنین ثبت ولادت در مهلت قانونی حدود ??/? و میزان عمومی (ناخالص) ولادت در کشور نیز به ازای هر هزار نفر جمعیت ??/? بود .


آمار فوت شدگان در سال 97


سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال به آمارهای فوتی‌های ثبت شده در کشور در سال ?? نیز اشاره کرد. به گفته وی ??? هزار و ??? مورد فوتی در سال ?? ثبت شد. از این تعداد ??? هزار و ??? مورد مرد و ??? هزار و ??? مورد نیز زن بودند. نسبت جنسیت حاصل از ثبت رویداد وفات نیز ??? فوت مرد در مقابل ??? فوت زن همچنین نسبت فوت ثبت شده برای ساکنان شهرها نیز ??/? درصد بود. از طرفی ??/? درصد از فوتی‌ها در مهلت قانونی به ثبت رسیدند.


ابوترابی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق ثبت شده در سال ?? اظهارکرد: ??? هزار و ??? واقعه ازدواج به ثبت رسیده است. همچنین ??? هزار و ??? واقعه طلاق در سال ?? در کشور به ثبت رسید. در این میان میانگین سن مردان در اولین ازدواج ??.? سال و زنان ??/? سال گزارش و میانگین سن مردان در طلاق‌های ثبت شده ??/? سال و میانگین سن زنان هنگام طلاق ??/? سال ثبت شد.



ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی