نورنیوز-گروه اجتماعی: وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهادی مردمی و خدمتمحور، همواره در کنار مردم بوده و علاوه بر ارائه مستمر خدمات به بیش از ۵۰ میلیون ذینفع، خدمات درمانی عمومی را نیز حفظ کرده است.
نوروزپور با تأکید بر پایداری کامل سامانههای خدمات غیرحضوری سازمان، از جمله سامانههای استعلام استحقاق درمان و نسخهنویسی الکترونیک، تصریح کرد: این سامانهها در سراسر کشور بدون مشکل فعال هستند. به منظور تسهیل ارائه خدمات، ورود دومرحلهای (OTP) پزشکان و درمانگران به سامانه نسخهنویسی و نرمافزارهای واسط نیز بهصورت موقت غیرفعال شده است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به محدودیتهای اعمالشده در موتورهای جستوجو، اعلام کرد: سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان از طریق آدرس مستقیم es.tamin.ir (http://es.tamin.ir/) و سامانه نسخهنویسی الکترونیک از طریق ep.tamin.ir (http://ep.tamin.ir/) در دسترس عموم قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اعلام هرگونه اختلال از سوی مراکز درمانی، مطبها، آزمایشگاهها یا داروخانهها در سامانههای سازمان تأمین اجتماعی، بیمهشدگان میتوانند موضوع را به مرکز ارتباط مردمی این سازمان اطلاع دهند. این مرکز بهصورت شبانهروزی و از طریق شماره سراسری ۱۴۲۰، بدون نیاز به پیششماره، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مخاطبان است.