شناسه خبر : 161853
تاریخ انتشار : 1402/10/30 13:38
حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق؛ شهادت 5 مستشار ایرانی در سوریه

این گزارش به‌روز می‌شود...

حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق؛ شهادت 5 مستشار ایرانی در سوریه

در حمله تروریستی صبح امروز رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه، سردار حاج صادق امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس در سوریه به همراه جانشین وی حاج غلام (محرم) به شهادت رسیدند.

نورنیوز-گروه بین الملل: صبح امروز شنبه رسانه ها از شنیده شدن صدای انفجار در غرب دمشق خبر دادند اما  به خسارت‌های احتمالی آن اشاره ای نکردند.

دقایقی بعد خبرگزاری رسمی سوریه جزئیاتی از این انفجار را منتشر کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه در این باره گزارش داد  که بدنبال حمله موشکی صهیونیست‌ها به ساختمانی مسکونی در محله المزه در دمشق تعدادی کشته و مجروح شده اند

پس از آن خبرنگار المیادین هم با تایید شهادت و مجروحیت چند نفر در این حمله از انهدام کامل ساختمان خبرداد.

در حالی که اخبار تایید نشده از شهادت زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این حمله حکایت داشت، این جنبش در بیانیه‌ای صحت چنین اخباری را تکذیب کرد.

اسماعیل السنداوی، نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه گفت: حال همه کادر جنبش در دمشق خوب است هیچ یک از دفاتر جنبش مورد هدف قرار نگرفته است.

پس از آن که برخی رسانه های داخلی و خارجی از شهادت چند مستشار بلند پایه ایرانی در جریان حمله موشکی به ساختمان مسکونی در دمشق خبر دادند ، خبرهای تکمیلی مبنی بر شهادت سردار حاج صادق امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس در سوریه به همراه جانشین وی حاج غلام (محرم) در این حمله تروریستی از سوی رسانه های نیمه رسمی منتشر شد.

 

بیانیه سپاه پاسداران در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق:

بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

اسامی 5 مستشار شهید سپاه به شرح ذیل است:
 شهید حجت الله (حاج صادق) امیدوار 

شهید علی آقازاده 

شهید حسین محمدی 

شهید سعید کریمی 

محمد امین صمدی

این خبر در حال  تکمیل است...


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی