شناسه خبر : 137913
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 فروردین ساعت 12:10
شکایت آمریکا از مراکز ارز‌های دیجیتال برای فرار از بحران مالی

شکایت آمریکا از مراکز ارز‌های دیجیتال برای فرار از بحران مالی

مقامات ایالات متحده اعلام کردند که علیه بایننس، بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال جهان، و رئیس آن، چانگ بینگ ژائو، به اتهام دور زدن عمدی قوانین ایالات متحده شکایت کرده‌اند.

نورنیوز - گروه اقتصاد: مقامات ایالات متحده به اتهام دور زدن عمدی قوانین ایالات متحده علیه "بایننس" و رئیس آن شکایت می‌کنند و "مرجع تنظیم مقررات مشتقات مالی" درخواست می‌کند که این شرکت از ثبت و فروش برخی از محصولات مالی در ایالات متحده منع شود.

مقامات ایالات متحده اعلام کردند که علیه بایننس، بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال جهان، و رئیس آن، چانگ بینگ ژائو، به اتهام دور زدن عمدی قوانین ایالات متحده شکایت کرده اند.

در شکایت خود در دادگاه فدرال ایلینوی، سازمان تنظیم مقررات مشتقات درخواست کرد که بایننس از ثبت و فروش برخی محصولات مالی در ایالات متحده آمریکا منع شود.

مقامات ثابت کردند که کارمندان و مشتریان بایننس این شرکت به دستور ژائو برای اجتناب از کنترل‌های انطباق "به منظور به حداکثر رساندن سود شرکت"هدایت می‌شدند.

رئیس این مرجع، راستین بنهام، گفت که اتهامات علیه "بایننس بخشی از یک کمپین برای "آشکارسازی و توقف سوء رفتار در بازار دارایی‌های دیجیتال پرنوسان و پرخطر" است.

در بیانیه ای، بنهام خاطرنشان کرد که «برنامه انطباق بایننس از جولای ۲۰۱۹ غیرفعال است».

بنهام گفت: سال‌ها، بایننس می‌دانست که «قوانین سازمان تنظیم مقررات مشتقات را با تلاش فعالانه برای حفظ جریان پول و اجتناب از انطباق، نقض می‌کند».

وی افزود: «این باید به عنوان هشداری برای هر کسی در دنیای دارایی‌های دیجیتال باشد که سازمان تنظیم مقررات مشتقات دور زدن عمدی قوانین ایالات متحده را تحمل نخواهد کرد.»


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی