شناسه خبر : 130247
تاریخ انتشار : 1401/11/30 10:10
تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

برای هفتمین هفته متوالی؛

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

منابع خبری شامگاه شنبه از تظاهرات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای هفتمین هفته متوالی خبر دادند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: رسانه‌های صهیونیستی شامگاه شنبه از تظاهرات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه افراطی وی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مناطق مختلفی از سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو، حیفا و قدس اشغالی شامگاه شنبه برای هفتمین هفته متوالی شاهد تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و کابینه وی بود.

در همین راستا، پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به بستن چندین خیابان همزمان با آغاز تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو خبر داد، تظاهرکنندگان صهیونیست استعفای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل پرونده های فساد خواستار شدند.

اعتراضات و تظاهرات علیه کابینه تندروی بنیامین نتانیاهو و اصلاحات قضایی یاریو لیوین وزیر دادگستری این رژیم ادامه دارد این در حالی است که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی، به تازگی در سخنانی به ناتوانی خودش در آرام سازی شرایط در اراضی اشغالی اذعان کرده و گفته است: شکاف‌هایی که وجود دارد عمیق است و ما مسیری طولانی برای حل بحران پیش رو داریم.


نورنیوز
اخبار مرتبط







نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی