شناسه خبر : 127316
تاریخ انتشار : 1401/11/12 13:27
نمایی از مطبوعات کشور

چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه؛

نمایی از مطبوعات کشور

گزیده‌ای از مقالات روز مطبوعات کشور را اینجا بخوانید.

دنیای اقتصاد:

آغاز «جنگ سرد» ایران و اتحادیه اروپا (صفحه ۱ – ابراهیم متقی)

ایران و کشورهای اتحادیه اروپا از سپتامبر ۲۰۲۲ در وضعیت کنش تعارضی قرار گرفته‌‌‌اند. معادله بحران همواره یکی از نشانه‌‌‌های اصلی ادبیات سیاسی و کارگزاران کشورهای اتحادیه و تروئیکای اروپا در ارتباط با ایران بوده است. چنین فرآیندی به قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌ها و گروه‌‌‌های تروریستی پارلمان اروپا منجر شد.

سازندگی:

مخمصه (صفحه ۱)

جشنواره فیلم فجر امروز در حالی آغاز می‌شود که سایه سیاست روی آن به شدت سنگینی می‌کند. جشنواره امسال به اتفاقات ۴ ماه گذشته در کشور گره خورده است. این جشنواره سال‌هاست با همین حاشیه و جنجال‌ها سرپاست و متأثر از سیاست و اوضاع سیاسی به راه خود ادامه داده است.

اخبار صنعت:

خانه دار شدن با فروش متری مسکن خیر؛ حفظ سرمایه آری (صفحه ۱)

خانه دار شدن همیشه یکی از دغدغه‌های مردم بوده است، دولت هم در این مدت تمام تلاش خود را برای رفع کمبود مسکن انجام داده است اما متأسفانه تا کنون نتوانسته این مشکل را برطرف سازد. دولت برای تأمین مسکن جوانان و مردم از طرح‌هایی همچون مسکن مهر، نهضت ملی مسکن و وام‌های متفاوت برای خرید خانه رونمایی کرد و این طرح‌ها به خانه دار شدن مردم کمکی نکرد با توجه به اینکه برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها نیاز به سرمایه‌گذار است.

همشهری:

بحران تجرد کارگران (صفحه ۴)

در حقیقت،وزارت کار با درک نسبتاً به‌موقع بحران تجرد کارگران، در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت قوانین موجود،کارفرمایان و همچنین ابزارهای خدمات اجتماعی، ازدواج جامعه کارگری را تسهیل کند.

جوان:

ایستاده بر «آرمان» امام و شهدا (صفحه ۱)

ملاقات رهبر انقلاب با «آرمان» در روزی که به «تجدید میثاق با آرمان امام و شهدا» معروف است، خود حکایتی است. «آرمان علی‌وردی» شهید امنیت حاضر نشد به قیمت شکنجه کمتر، به رهبر خود توهین کند و به دست آشوبگران پس از شکنجه بسیار به شهادت رسید. اما همه شهدای انقلاب و جنگ همین‌گونه بودند و بر همین آرمان بودند. شهدای انقلاب و آنان که برای دفاع از مرز‌های کشور هشت سال جنگیدند، حاضر نبودند توهین به دین و آرمان‌ها و وطن خود را تحمل کنند.

کیهان:

انقلاب ۴۴ ساله شد آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند (صفحه ۲)

ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی دیگر سرسپرده قدرت‌های بزرگ نیست و از استقلال خود حفاظت می‌کند، دشمن را می‌شناسد و دارد او را می‌سوزاند، آمریکای جنایتکار از ما خشمگین است و باید از این خشم بمیرد.

وطن امروز:

نقشه برای نقشه ایران (صفحه ۱)

نگاهی به آنچه ضدانقلاب چه در سازمان منافقین و چه گروه‌هایی همچون سلطنت‌طلبان در ۴۴ سال گذشته از خود نشان داده‌اند کافی است تا منتظر هیچ برگ جدیدی برای رو شدن نمانیم. حالا با رسوایی ادامه‌دار با شکست پروژه ناامن‌سازی ایران در قالب آشوب‌های خیابانی ماه‌های گذشته، ضدانقلاب خارج‌نشین دچار مرگ مغزی شده است.

آفتاب یزد:

در مجازی این چنین نباشیم (صفحه ۱)

تراز ارزش همه ما، چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی همین نسبتی است که با انقلاب و دفاع از خون شهدا داشته‌ایم، و اگر امروز کسی مثل رائفی پور را دچار هجمه می‌کنند فردا به دیگری و دیگری و این ادامه خواهد داشت تا پروسه تخریب مدافعان انقلاب تکمیل شود و دیگر کسی نتواند سخنی از انقلاب و دفاع از ارزش‌ها بزند.


نورنیوز
کلید واژگان
مطبوعاتروزنامه
اخبار مرتبط



























نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی