شناسه خبر : 127163
تاریخ انتشار : 1401/11/10 11:26
نمایی از مطبوعات کشور

دوشنبه ۱۰ بهمن ماه؛

نمایی از مطبوعات کشور

گزیده‌ای از مقالات روز مطبوعات کشور را اینجا بخوانید.

روزنامه کیهان:

طمع حقارت بار دشمنان برای مالکیت یک عملیات ناموفق (صفحه ۲، اخبار کشور)

رسانه‌های ضدانقلاب طبق روال معمول سعی در بزرگنمایی حادثه اصفهان دارند. در حالی که بنا به اطلاعیه وزارت دفاع، هیچ آسیب جدی به ساختمان مورد حمله وارد نشده و هر سه ریزپرنده ساقط شده‌اند.


روزنامه جوان:

تئاتر و سینمای فجر با جوانان باشکوه با انگیزه (صفحه ۱)

جشنواره‌های تئاتر و فیلم فجر امسال با همه سمپاشی و دروغ پراکنی شبکه‌های معاند و اطوارهای برخی سلبریتی‌های حسود و رفاه‌زده به دلیل حضور فیلمسازان و سینماگران و هنرمندان تئاتر جوان، جزء یکی از بهترین دوره‌های این جشنواره‌ها محسوب می‌شود.

روزنامه فرهیختگان:

سیاست ورزی گعده‌ای ادامه دارد (صفحه ۲، سیاست)

تجربه نشان داده بعد از ورود به سازوکارها و مشخص شدن ناکارآمدی‌های احتمالی برخی افراد، جریانات سیاسی که پیشتر حمایت خود از این افراد را در رسانه‌ها فریاد زده بودند به هیچ عنوان مسئولیت انبوه ناکارآمدی‌ها و ناپختگی‌های ناشی از عملکرد ضعیف نماینده مورد حمایتشان را نمی‌پذیرند و مجددا وارد گعده‌های حیاط خلوتی فریز شده در دهه‌های قبل می‌شوند و دوباره روز از نو روزی از نو. این چرخه سیاست ورزی معیوب موجب شده تا مردم روز به روز نسبت به فرآورده دموکراسی ناامید شوند.

روزنامه خراسان:

شرایط عادی شد، اینترنت عادی نشد! (صفحه ۱)

با گذشت ۵۴ روز از وعده رئیس جمهور برای بازگشت وضعیت اینترنت به حالت طبیعی، افکار عمومی و به ویژه کسب و کارها منتظر تحقق این وعده‌اند. عضو هیئت مدیره کسب و کارهای اینترنتی، وضعیت فعالان این صنف را نگران کننده می‌داند و معتقد است در صورت تداوم وضعیت فعلی باید منتظر تعدیل نیروی گسترده‌تری در سال آینده باشیم.

روزنامه آفتاب یزد:

کرنای نوحه در گوش‌های فوتبال! (صفحه ۱، امید مافی)

به راستی باشگاه‌هایی که لقب فرهنگی و ورزشی را یدک می‌کشند چه اقدامات عمده‌ای در راستای پالایش فوتبال انجام داده و افسانه‌ها و ترانه‌های اسطوره‌های بی‌بدیل این خاک را چند بار زیر گوش ستاره‌های کاغذی خویش نجوا کرده اند. رک و پوست کنده این فوتبال آغشته به فساد و تباهی و بی‌اخلاقی نیاز مبرم به رنسانس دارد تا زخم‌ها درمان شوند و آرمانشهری شورانگیز فراروی مستطیلی قرار گیرد که از احتضار و ابتذال لبریز شده است.

روزنامه وطن‌امروز:

سقوط شتابان عبد‌الحمید (صفحه ۱)

این روزها که خبری از اغتشاش و ناامنی در کشور نیست و پروژه‌ براندازی دشمنان ایران با شکست مواجه شده، خطبه‌های نماز جمعه عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان تبدیل به سوژه رسانه‌های ضدانقلاب شده که از شکست پروژه براندازی اخیر خود عصبانی هستند.

روزنامه آرمان ملی:

«زلزله» در ساخت و ساز بی نظارت! (صفحه ۱)

رسیدگی به تخلفات در حوزه ساخت و ساز و نظام مهندسی در حالی که بیش از ۵ ماه است که شورای انتظامی نظام مهندسی رسماً تعطیل است فرصتی برای عملی شدن ممانعت از تخلفات در حوزه ساخت و سازها به منظور ارتقای سطح ایمنی ساختمان‌ها باقی نمییگذارد. رسیدگی به تخلفات در حوزه ساخت و ساز و مهندسی یکی از ارکان کاهش تلفات و خسارات احتمالی در حوادث گوناگون از جمله حوادث طبیعی مانند زلزله است.

روزنامه دنیای اقتصاد:

بازی‌خوانی بورس تا ۱۴۰۲ (صفحه ۱)

به‌نظر می‏رسد، بورس تهران به واسطه افزایش ریسک‏های سیاسی و اقتصادی شرایط متفاوتی را تجربه می‏کند. اعتماد اندک و نسبی به‌وجودآمده در هفته گذشته، با افزایش سطح مخاطرات و دخالت‏های دولت کاهش یافته و فضای نااطمینانی و ابهام بر بازار حاکم شده است.


نورنیوز
کلید واژگان
مطبوعاتروزنامه ها
اخبار مرتبط
















نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی