شناسه خبر : 101984
تاریخ انتشار : 1401/05/06 20:23
پاکستان: رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در خاورمیانه است

پاکستان: رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در خاورمیانه است

به‌رغم تلاش کشور‌ها و رسانه‌های غربی برای عادی سازی روابط پاکستان و رژیم صهیونیستی، نماینده ویژه پاکستان در سازمان ملل موضع صریح این کشور مبنی بر مخالفت با اشغالگری‌ها و جنایات رژیم صهیونسیتی را اعلام کرد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: نماینده ویژه پاکستان در سازمان ملل در سخنانی تداوم اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی را عامل اصلی ناامنی و بی‌ثباتی در خاورمیانه توصیف کرد.

«منیر اکرم»، نماینده پاکستان در نشست علنی سازمان ملل گفت: اشغالگری و جنایات اسرائیل در فلسطین علت اصلی بی‌ثباتی، تنش و درگیری در کل خاورمیانه است.

او با محکوم کردن ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی و تخریب منازل آنها و قتل روزنامه‌نگاران افزود: شورای امنیت سازمان ملل باید به طور موثر به مسئله فلسطین به عنوان اولین و فوری‌ترین اولویت در راستای ایجاد صلح و ثبات در خاورمیانه رسیدگی کند.

نماینده پاکستان تأکید کرد: ایجاد یک کشور مستقل، پیوسته و پایدار به نام «فلسطین» به پایتختی «قدس شریف» براساس مرز‌های تعیین شده قبل از ۱۹۶۷ تنها راه‌حل این مسئله حیاتی است.

بنابراین گزارش، به‌رغم تلاش کشور‌ها و رسانه‌های غربی برای عادی سازی روابط پاکستان و رژیم صهیونیستی، اما دولت و مردم این کشور بار‌ها موضع صریح خود را مبنی بر مخالفت با اشغالگری‌ها و جنایات رژیم صهیونسیتی را اعلام کرده‌اند.


رادیو پاکستان
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی