בתגובה ל"נור ניוז", הצהיר בגאיי: "ההבנה עם ארצות הברית נועדה אך ורק להפחתת המתיחות, ולא לבניית מערכת יחסים."
דובר משרד החוץ, אסמעיל בגאיי, דחה כל פרשנות של ההבנה האחרונה בין איראן לארצות הברית כתחילתה של ידידות או פרק חדש ביחסים, ואמר כי ההסכם הושג רק כדי ...