במהלך הפגישה, בירך אל-זיידי על המאמצים הדיפלומטיים שמטרתם לסיים את המלחמה באזור, והדגיש כי עיראק תומכת במתן עדיפות להפסקת הלחימה ובאימוץ דיאלוג כאמצעי להשגת יציבות אזורית.
על פי הצהרה שפרסם משרד ראש ממשלת עיראק, שני הצדדים דנו בהסכם האחרון בין הרפובליקה האסלאמית של איראן לארצות הברית, שהביא להפסקת הלחימה בין שתי המדינות, כמו גם במאמצים אזוריים ובינלאומיים שמטרתם לבסס את הביטחון והיציבות ולכבד את הריבונות, האחדות והשלמות הטריטוריאלית של האומות.
מצידו, עראקצ'י אישר את תמיכתה של איראן בעיראק במהלך הפגישה ואת מחויבותה להמשך עבודה משותפת ותיאום כדי לחזק את היחסים הדו-צדדיים ולחזק את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות.
ראוי לציין כי שר החוץ של הרפובליקה האסלאמית של איראן הגיע הבוקר לבגדד לביקור רשמי.
נור ניוז