צבא ישראל מתכונן לסגת משני אזורי פיילוט בדרום לבנון ביום ראשון.
על פי דיווחים, צבא ישראל ייסוג תחילה מהכפרים ע'רב זוטר ופרון בדרום לבנון, המשמשים כאזורי פיילוט.
במקביל, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הצהיר כי תל אביב וביירות הגיעו להסכם בנוגע לשני אזורי ביטחון שישמשו כאזורי פיילוט לפירוק חיזבאללה מנשקו.
נתניהו אישר כי הצבא ייסוג מהכפרים ע'רב זוטר ופרון כאזורי פיילוט.
שעות קודם לכן, הגיב שייח' נעים קאסם, מזכ"ל חיזבאללה, להסכם המסגרת שנחתם בין ממשלת לבנון לישראל באומרו: "הממשלה מעניקה לגיטימציה לכיבוש לשנים הבאות, וזה עלול להוביל לסיפוח אדמתנו על ידי ישראל".
הוא הוסיף: "קישור הנסיגה הישראלית לפירוק ההתנגדות מנשקו הוא הצעה מסוכנת ביותר שחוצה את כל הקווים האדומים. הסכם זה בטל ומבוטל, ותנאי מזכר ההבנות האיראני-אמריקאי חייבים להיות מיושמים".
מזכ"ל חיזבאללה אישר: אנו אומרים לרשויות הלבנוניות, הגיע הזמן לעצור את החטאים שהורסים את לבנון. לא נטשנו את השטח בנסיבות הקשות ביותר, ולא נטוש אותו. הסכם המסגרת בוושינגטון הוא משפיל ומביש, ומהווה ויתור על ריבונות.
נור ניוז