במהלך השיחה, הביע שר החוץ שלנו את הערכתו על האירוח החם שהעניקו ממשלת פקיסטן ואזרחיה לד"ר מסעוד פשקיאן, נשיא הרפובליקה האסלאמית של איראן, ולמשלחת הנלווית אליו. הוא הביע את תקוותו שההבנות וההסכמות שהושגו במהלך ביקור זה יבוצעו וייושמו בקפידה בכל הרמות.
במקביל, שר החוץ הפקיסטני שיבח את ביקורו של נשיא איראן באיסלאמאבאד ותידרך את עמיתו האיראני על הצעדים והמעקב שנוקטות הרשויות הפקיסטניות כדי להבטיח את שחרור צוות הספינה האיראנית "לנור-דבינה".
שני שרי החוץ סקרו גם את ההתפתחויות הדיפלומטיות האחרונות ואישרו את מחויבותם להמשך שיתוף פעולה הדוק והתייעצות שמטרתן לבסס שלום ויציבות מתמשכים באזור.
נור ניוז