מזהה חדשות : 326588
תאריך :
ארצות הברית מבקשת לארח שוב את גביע העולם.

ארצות הברית מבקשת לארח שוב את גביע העולם.

המדינה המארחת של גביע העולם השנה השיקה תוכנית חדשה לשמירה על מעמדה באירוע ספורט גדול זה ומבקשת להבטיח את הכבוד לארח את המהדורה ה-26.

ארצות הברית, כיום אחת המדינות המארחות של גביע העולם 2026 יחד עם קנדה ומקסיקו, מקווה לארח את הטורניר שוב בעתיד הקרוב.
זה מגיע בתקופה בה ארצות הברית ספגה ביקורת נרחבת על אירוח גביע העולם ה-23, החל מסירובה של אשרות כניסה לחלק מחברי הנבחרות המשתתפות, חיפושים פולשניים על השחקנים עם הגעתם ועד לגירוש השופט ממאלי.
על פי BBC ספורט, ארצות הברית מתכננת לארח שוב את גביע העולם בעתיד הקרוב. המארגנים האמריקאים של גביע העולם ה-23 שוקלים להגיש בקשה רשמית לפיפ"א לאירוח גביע העולם 2038. הם מצהירים על נכונותם לארח טורניר שעשוי להתרחב ולכלול 64 נבחרות.
ארצות הברית אירחה לראשונה את מונדיאל בשנת 1994, וזו הפעם השנייה שהיא מארחת במשותף את אירוע הספורט היוקרתי יחד עם מקסיקו וקנדה.
מונדיאל 2030 הוענק לשלוש מדינות המועמדות: ספרד, פורטוגל ומרוקו. משחק הפתיחה ייערך במונטווידאו, אורוגוואי, לציון מאה שנה למונדיאל, ולאחר מכן ארגנטינה ופרגוואי, שכל אחת מהן תארח משחק.
ערב הסעודית זכתה במונדיאל 2034, וארצות הברית פועלת באופן פעיל לארח את המהדורה ה-26 של הטורניר.
 


נור ניוז
תגובות

שם

דוא'ל

תגובות