מזהה חדשות : 326540
תאריך :
שיחת טלפון בין שרי החוץ של איראן ואוזבקיסטן

שיחת טלפון בין שרי החוץ של איראן ואוזבקיסטן

שר החוץ של הרפובליקה האסלאמית של איראן ובחטיור סיידוב, שר החוץ של הרפובליקה של אוזבקיסטן, קיימו שיחת טלפון במהלכה החליפו דעות על ההתפתחויות האזוריות האחרונות ועל היחסים הדו-צדדיים.

מר עבאס עראקצ'י, שר החוץ של הרפובליקה האסלאמית של איראן, ומר בחטיור סיידוב, שר החוץ של הרפובליקה של אוזבקיסטן, דנו בהתפתחויות האזוריות האחרונות ובנושאים דו-צדדיים במהלך שיחת טלפון.
במהלך השיחה, שר החוץ האיראני עדכן את עמיתו האוזבקי בהתפתחויות האחרונות בנוגע ליישום ההסכם לסיום המלחמה הכפויה.
מצידו, שר החוץ האוזבקי בירך על המאמצים הדיפלומטיים המתמשכים להפחית את המתיחות באזור מערב אסיה והדגיש את החשיבות של המשך דרך זו ומילוי התחייבויות הדדיות.
שני הצדדים הדגישו גם את החשיבות של המשך ההתייעצויות ופיתוח היחסים בין איראן לאוזבקיסטן בכל התחומים בעלי עניין משותף.
 


נור ניוז
תגובות

שם

דוא'ל

תגובות