שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד גאריבבאדי, הגיב להצהרותיהם של ראש סבא"א, רפאל גרוסי, ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנוגע למלאי הגרעין של איראן ולגישה למתקנים גרעיניים ממוקדים, באומרו: "לא נערכה פגישה עם רפאל גרוסי בשוויץ, למרות בקשתו, ואין תוכנית לגשת למתקנים ולחומרים הגרעיניים הממוקדים".
גאריבבאדי הוסיף בפוסט בפלטפורמת X ביום רביעי: "נושאים אלה לא יידונו ולא יוחלטו אלא במסגרת הסכם סופי וכתוצאה מצעדים מעשיים מצד הצד השני להסרת כל הסנקציות והאמצעים האחרים".
גאריבבאדי המשיך: "אי אפשר להמשיך במדיניות של 'הפצת שמועות ולראות מה יקרה' באמצעות הייפ תקשורתי".
נור ניוז