משלחת איראנית ברמה גבוהה, בראשות קאליבאף, הגיעה הבוקר לסולטנות עומאן, לאחר שחזרה מביקור עבודה אינטנסיבי בשוויץ. במהלך פגישתם עם הסולטן היית'ם בן טארק אל סעיד, הם דנו בדרכים להרחבת היחסים בין טהרן למוסקט, וכן בהסדרים עתידיים בנוגע לניהול מיצרי הורמוז. ראוי לציין כי במהלך ביקורה של המשלחת האיראנית בעומאן הוקמה ועדה משותפת לניהול שיחות בנוגע למצרי הורמוז; פרטים נוספים יפורסמו בהמשך.