מזהה חדשות : 325807
תאריך :
שרי החוץ הערבים דנים בביטחון אזורי במסגרת השיחות בין ארה"ב לאיראן

שרי החוץ הערבים דנים בביטחון אזורי במסגרת השיחות בין ארה"ב לאיראן

בשיחות טלפון נפרדות, הדגישו שרי החוץ והפקידים הערבים את החשיבות של סקירת ההתפתחויות האזוריות ותמיכה בשיחות בין ארה"ב לאיראן כדי לשפר את הביטחון והיציבות האזורית.

אל ג'זירה דיווחה כי שייח' חמד בן עבד אל-רחמן אל-ת'אני, שר החוץ של קטאר, אישר את תמיכתה של קטאר בשיחות בין וושינגטון לטהרן במהלך שיחת טלפון.
משרד החוץ הקטארי הודיע ​​גם כי שייח' חמד בן עבד אל-רחמן דן במאמצים דיפלומטיים לשיפור הביטחון האזורי בשיחות טלפון נפרדות עם שר החוץ הכוויתי ג'אבר אל-אחמד אל-סבאח ועם היועץ לביטחון לאומי של איחוד האמירויות הערביות, טהנון בן זאיד. הוא חזר על תמיכתה של קטאר במשא ומתן שמטרתו להגיע לפתרונות קיימא באמצעות דיאלוג.
המשרד הודיע ​​עוד כי שר החוץ הקטארי דן במאמצים דיפלומטיים לשיפור הביטחון האזורי בשיחת טלפון עם שר החוץ המצרי בדר עבד אל-אטי.
משרד החוץ הקטארי הודיע ​​גם על שיחת טלפון בין שייח' חמד בן עבד אל-רחמן לשר החוץ הטורקי האקאן פידאן, ואישר כי שני הצדדים דנו והחליפו דעות על מאמצים דיפלומטיים לשיפור הביטחון באזור.
שעה קודם לכן, הודיע ​​משרד החוץ הקטארי כי שר החוץ הקטארי, יחד עם סגן נשיא ארה"ב ג'יי.די. ואנס, חתנו ג'ארד קושנר והשליח המיוחד של ארה"ב סטיב ויטאקר, קיימו שיחת טלפון משותפת עם נשיא לבנון ג'וזף עאון בשולי פסגת לוצרן.
על פי ההצהרה, השיחה דנה במאמצים פוליטיים ודיפלומטיים שמטרתם "לחזק את המחויבות להפסקת אש בלבנון לאור המומנטום שנוצר מהגעה להבנה בין ארצות הברית לרפובליקה האסלאמית של איראן", וכן בדרכים לשיפור מאמצים אלה במטרה לתמוך בביטחון וביציבות האזורית.
 


נור ניוז
תגובות

שם

דוא'ל

תגובות