מזהה חדשות : 325805
תאריך :
ההסכם האיראני-אמריקאי הוא אסון לישראל.

ההסכם האיראני-אמריקאי הוא אסון לישראל.

אביגדור ליברמן תיאר את ההסכם האיראני-אמריקאי הפוטנציאלי כתבוסה הפוליטית הגדולה ביותר של ישראל, ומתח ביקורת על נתניהו וכינה אותו בובה של מדיניות וושינגטון.

אביגדור ליברמן, ראש מפלגת האופוזיציה ישראל ביתנו, כתב בפלטפורמת המדיה החברתית X ביום שני: "ההסכם בין ארצות הברית לאיראן הוא האסון הפוליטי הגדול ביותר מאז קום מדינת ישראל".
ליברמן מתח ביקורת על כניעותה של ממשלת נתניהו לממשל האמריקאי, באומרו: "עלינו לפעול לפי האינטרסים של ישראל, לא לפי מחיר הדלק בשוק העולמי".
בעבר הוא מתח ביקורת על תפקודה ומדיניותה של ממשלת נתניהו, ותיאר את בנימין נתניהו כמי שהפך ל"שעיר לעזאזל" עבור טראמפ.
ליברמן הצהיר כי ממשלת נתניהו מסכנת את חייהם של חיילי צה"ל ומונעת את ניצול מלא של חיל האוויר.
מנהיג ישראל ביתנו טען כי הם מגבילים את הרמטכ"ל ולאחר מכן מאשימים אותו באי השגת התוצאות הרצויות.
 


נור ניוז
תגובות

שם

דוא'ל

תגובות