על פי העיתון אל-מסירה, כלי תקשורת ישראליים דיווחו על חששות גוברים בחוגים הפוליטיים והתקשורתיים של המשטר בנוגע להשלכות ההסכם האחרון בין ארצות הברית לאיראן, אשר, על פי כלי תקשורת אלה, עלול להשפיע על מעמדה האזורי של תל אביב.
עיתון "הארץ" קבע כי החלו להופיע סימני מחלוקת בעקבות ההסכם בין ארה"ב לאיראן, וכי ההסכם יושם מבלי להתחשב בדרישות המשטר הציוני.
העיתון ציין גם כי התפתחויות הקשורות למלחמת עזה השפיעו על התפיסה הבינלאומית של ישראל, וכי המשך הפעולות הצבאיות, הפעולות הממוקדות וההתעלמות מכללים ותקנות בינלאומיים עלולים להיות בעלי השלכות פוליטיות ובינלאומיות.
בינתיים, אתר האינטרנט "זמאן" כתב בניתוח כי איראן הצליחה לחזק את מעמדה על חשבון ארצות הברית וישראל בתהליך זה, וכי מצבו הנוכחי של המשטר הפך קשה יותר.
כתב ערוץ 13 ציין, בדיון על ההתפתחויות האחרונות, כי המלחמה עם איראן והסכסוכים בלבנון נחשבים כסתיימים מנקודת מבט אמריקאית, בעוד שתחושת הבידוד הפוליטי בתוך ישראל גוברת.
הערכות אלה מגיעות על רקע משא ומתן מתמשך בין איראן לארצות הברית להגיע להסכם סופי, כאשר ההשלכות האזוריות של הסכם זה הופכות למוקד מרכזי בניתוח פוליטי באזור.
נור ניוז