شناسه خبر : 98182
تاریخ انتشار : 1401/03/25 15:10
برقراری دومین پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان

برقراری دومین پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان

پرواز مستقیم هفتگی تهران - دوشنبه - تهران، از روز یکشنبه مورخ 29 خرداد ماه 1401 خورشیدی با پرواز شرکت هواپیمایی «وارش» در مسیر تهران به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز می شود.

نورنیوزـگروه اقتصاد: محمد تقی صابری سفیر فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با اعلام این مطلب در صفحه خود در  اینستاگرام  نوشت:

بحمدالله با پیگیری های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، این پرواز به منظور رفاه حال و شهروندان دو کشور و تسهیل سفر گردشگران انجام می شود.

به گفته سفیر کشورمان زمان این پرواز، طبق برنامه، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از  فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت ۲۳ همانروز خواهد بود.

محمدتقی صابری همچنین ذکر کرد در حال حاضر پرواز مستقیم در مسیر مشهد - دوشنبه- مشهد در روزهای پنجشنبه هرهفته برقرار می باشد و قبل از برقراری پرواز های مستقیم، شهروندان عزیز دو کشور ناگزیر بودند از مسیر غیر مستقیم و از طریق کشورهای ثالث مسافرت نمایند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می شد.

سفیر ایران در تاجیکستان اظهار داشته است: با عنایت به توسعه روابط دو کشور هم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری و افزایش تعداد مسافران و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های هواپیمایی "ایرانی" و "تاجیکستانی"، امیدواریم به یاری خدا تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، در آینده باز هم افزایش یابد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی