شناسه خبر : 95609
تاریخ انتشار : 1401/02/19 20:51
نصرالله: مقاومت آخرین میخ را بر تابوت پروژه اسرائیل زد

نصرالله: مقاومت آخرین میخ را بر تابوت پروژه اسرائیل زد

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه مقاومت اسرا را آزاد کرد و با سربلندی به لبنان بازگرداند، گفت: مقاومت آخرین زنگ را در جسد رژیم اسرائیل به صدا درآورد و آخرین میخ را بر تابوت پروژه اسرائیل زده است.

نورنیوز -گروه بین‌الملل: سیدحسن نصرالله روز دوشنبه در یک تجمع انتخاباتی تأکید کرد کسانی که امروز خواهان خلع سلاح مقاومت و خلاص شدن از حزب‌الله و همپیمانانش هستند در خصوص آنچه بر جنوب لبنان و رنج های مردم آن از رژیم صهیونیستی گذشت خود را به فراموشی زده‌اند.

نصرالله در ادامه گفت برخی از گروه‌های سیاسی از سلاح مقاومت در نبردهای انتخاباتی استفاده ابزاری می کنند. آنها واقف نیستند به اینکه دغدغه مردم موضوع پول‌هایی است که در بانک‌ها سپرده‌گذاری شده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه مقاومت اسرا را آزاد کرد و با سربلندی به لبنان بازگرداند، گفت: مقاومت آخرین زنگ را در جسد رژیم اسرائیل به صدا درآورد و آخرین میخ را بر تابوت پروژه اسرائیل زده است. او مختل کردن مین‌های فرقه‌ای را از جمله دستاوردهای مقاومت دانست و افزود: مقاومت اعتماد به نفس مردم عرب و توانایی پیروز شدن را به آنها بازگرداند. صادقانه بگویم، این مقاومت است که از روستاهای جنوب محافظت می کند و از ۱۶ آگوست ۲۰۰۶ همه روستاهای جنوب به برکت مقاومت از امنیت، سربلندی، حاکمیت و نشاط برخوردارند.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: وقتی از افرادی که خواستار خلع سلاح مقاومت هستند راه جایگزین درخواست می کنیم هیچ جایگزینی ارائه نمی دهند. در سال ۲۰۰۶ در میز گفت و گو راهبرد دفاعی  لبنان را ارائه دادیم اما از طرف مقابل پاسخی دریافت نکردیم و تا آخرین نفس آماده بررسی برنامه راهبردی دفاعی لبنان هستیم.

دبیر کل حزب الله لبنان با طرح این سوال که آیا اکنون ارتش لبنان با امکانات اندک خود توانایی حمایت از لبنان را دارد؟، گفت: افرادی که خواستار خلع سلاح مقاومت هستند دانسته یا ندانسته می‌خواهند لبنان را در برابر دشمن صهیونیستی بی دفاع کنند، آنان می‌خواهند که لبنان آخرین ورق برنده‌اش در زمینه استخراج نفت و گاز در آب‌های سرزمینی‌اش را از دست بدهد.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه لبنان دارای میلیاردها دلار ثروت نفتی و گازی در آب‌های سرزمینی خود است که به ما امکان می دهد تا بدهی‌هایمان را پرداخت کنیم و کشور آسیب دیده، گرسنه، غارت شده و فقیر ما نیازمند صدها میلیارد دلاری است که در آب‌های سرزمینی‌مان موجود است، افزود: به حکومت و مردم لبنان می‌گویم دارای مقاومتی شجاع و قدرتمند هستید که می توانید به دشمن بگویید درصورتی که بخواهد مانع لبنان شود با مانعی به نام مقاومت ربرو خواهد شد.


نورنیوز
اخبار مرتبط











نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی