شناسه خبر : 94141
تاریخ انتشار : 1401/02/09 12:20
ایستگاه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی هک شدند

ایستگاه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی هک شدند

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، گروه «هکر‌های منجی» شبکه‌های رادیویی این رژیم را هک کردند.

نورنیوز -گروه بین‌الملل: در آستانه روز جهانی قدس، گروه «هکر‌های منجی» چندین ایستگاه رادیویی رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار دادند.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، پخش زنده وب سایت شبکه رادیویی «Lev Hamedina» دچار اختلال شد و برنامه وب سایت ایستگاه رادیویی ۱۰۰FM نیز با برنامه‌ای در حمایت از فلسطین جایگزین شد.


گروه هکر‌های منجی، در ماه می ۲۰۲۰ نیز پایگاه روزنامه جروزالم پست و صد‌ها پایگاه دیگر رژیم صهیونیستی را هک کردند. در جریان حمله سایبری این گروه به سایت‌های صهیونیستی، جمله «شمارش معکوس نابودی اسرائیل از مدت‌ها قبل آغاز شده است» به زبان عبری و انگلیسی بر صفحات نخست این سایت‌ها نقش بست.

چندی پیش نیز، گروهی با نام «الطاهره» پایگاه‌ها و سرور‌های رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری قرار داد. این حملات از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد صورت گرفته است. انجام این حمله (۱:۲۰ دقیقه بامداد) دقیقاً مصادف با ساعتی بود که شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ترور شدند.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون چندین‌بار هدف حملات سایبری قرار گرفتند، به نحوی که این حملات وب‌سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را کاملاً از دسترس خارج کرد. گروه‌هایی با نام «عصای موسی» و «بلک شادو» بار‌ها اطلاعات حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را هک و آن‌ها را در دسترس عموم قرار دادند.

علاوه بر نفوذ به پایگاه‌ها و شبکه‌های خبری صهیونیست‌ها، هکر‌ها تلفن همراه همسر رئیس موساد را نیز هک کرده و محتویاتی شامل عکس‌ها و برخی اسناد را از داخل گوشی او استخراج و منتشر کردند.

از سال گذشته میلادی تاکنون حملات سایبری متعددی علیه زیرساخت‌های صهیونیستی صورت گرفته است. در پی این هک‌های متعدد، رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی تغییر کرد.


روزنامه جروزالم پست
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی