شناسه خبر : 76255
تاریخ انتشار : 1400/07/28 18:15
​محور مقاومت در برابر رفتار تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها منسجم‌تر شده است

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با «نورنیوز»:

​محور مقاومت در برابر رفتار تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها منسجم‌تر شده است

گرچه دشمن صهیونیستی مورد حمایت علنی آمریکا است و برخی نظام‌ها و دستگاه‌های امنیتی منطقه نیز با صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند، اما همکاری بزرگی نیز بین اضلاع محور مقاومت برای مقابله با توطئه‌های صهیونیست‌ها وجود دارد.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که برای حضور در کنفرانس وحدت به تهران سفر کرده، در گفتگوی اختصاصی با «نورنیوز» و در پاسخ به سوالی درباره تحرکات منطقه‌ای رژیم صهیونیستی و پاسخ محور مقاومت گفت: در این مواجهه رو در رو محور مقاومت فعال و پویا است و تلاش می‌کند که روز به روز قدرتمندتر شود و روابطش را با همپیمانانش تقویت کند.

النخاله با بیان اینکه این مواجهه به شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد و رفتار تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در منطقه در همین چارچوب است، گفت: محور مقاومت نیز برای مقابله با پروژه صهیونیستی با تمام توان عمل می‌کند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: گرچه دشمن صهیونیستی مورد حمایت علنی آمریکا است و برخی نظام‌ها و دستگاه‌های امنیتی منطقه نیز با صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند، اما همکاری بزرگی نیز بین اضلاع محور مقاومت برای مقابله با توطئه‌های صهیونیست‌ها وجود دارد.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره تحولات اخیر فلسطین به خصوص اتفاقات مهمی که در عملیات سیف‌القدس به وقوع پیوست گفت: امروز محور مقاومت و نیروهای مقاومت در زمینه تجربه، امکانات، توانایی، برنامه‌ریزی و همکاری در بهترین وضع قرار دارند و ما همگی با یکدیگر همبستگی و همکاری داریم چون یک هدف واحد داریم و آن مقابله با پروژه صهیونیستی است.

زیاد النخاله در پاسخ به سوال دیگری درباره موضوع اسرای فلسطینی به خصوص جنبش جهاد گفت: نبرد ما با صهیونیست‌ها یک نبرد بی‌انتهاست و اعتصاب‌های اسرا و فعالیت‌هایشان در چارچوب فعالیت مقاومت و ابزارهای مقابله با دشمن صهیونیستی است و این حق مشروع ما برای نبرد با دشمن است.

او افزود: اسرای جهاد اسلامی مورد اذیت و آزار بزرگی از سوی دشمن قرار گرفتند و برای همین تصمیم گرفتند تا اعتصاب کنند و جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز موضع روشن و واضحی داشت و اعلام کرد که اسرایش را در زندان‌ها تحت فشار صهیونیست‌ها تنها نخواهد گذاشت.

النخاله تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از اسرایمان حمایت کنیم تا فشارها بر آنها کاسته شود و حتی اگر مجبور شویم اقدام نظامی نیز انجام خواهیم داد تا به دشمن صهیونیستی فشار بیاوریم.


اخبار مرتبط








نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی