شناسه خبر : 74606
تاریخ انتشار : 1400/05/19 15:13
توییت مزورانه بایدن به مناسبت محرم

توییت مزورانه بایدن به مناسبت محرم

تاریخ جهان و به خصوص کشورهای مسلمان شاهد بیش از هشتاد سال ظلم و جنایت آمریکا در جهان بوده است. بایدن و اسلافش که یکی از مصادیق ظالمان به انسان و انسانیت هستند نمی‌توانند با پاسداشت مزورانه زیبایی های عاشورا دامن آلوده خویش به انواع و اقسام جنایات علیه بشریت را تطهیر کنند.

نورنیوز-گروه بین‌الملل:  «جو بایدن»رئیس جمهور آمریکا، به مناسبت ماه محرم و آغاز سال نو قمری در توییتی نوشت:

«من و همسرم جیل بهترین آرزوها را داریم برای مسلمانانی که سال جدید را آغاز کردند و گرامی می‌داریم خاطره حماسه و فداکاری‌های ماه محرم. و ارزش‌های جهان شمول عدالت، تساوی و مهربانی را همراه شما گرامی می‌داریم.»

این توییت در حالی از سوی بایدن منتشر شد که تاریخ جهان و به خصوص کشورهای مسلمان شاهد بیش از هشتاد سال ظلم و جنایت آمریکا در جهان بوده است. حزبی که بایدن در آن عضویت دارد نیز هم آغازگر بسیاری تجاوزات بوده و هم ادامه‌ دهنده کشتار و بی‌رحمی اسلاف خود بوده است.

آنچه بایدن از آن به عنوان عدالت جهانشمول یاد می‌کند به خوبی در تحریم‌های ضد حقوق بشر نظیر تحریم‌ دارو و ... هویدا است. ارزش‌های الهی که امام حسین(ع) برای زنده نگه داشتن آن به شهادت رسید ماهیتی جهانشمول دارد و ظلم و بی عدالتی در هر زمان و مکانی را هدف قرار داده است. بایدن و اسلافش که یکی از مصادیق ظالمان به انسان و انسانیت هستند نمی‌توانند با پاسداشت مزورانه زیبایی های عاشورا دامن آلوده خویش به انواع و اقسام جنایات علیه بشریت را تطهیر کنند.


 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی