شناسه خبر : 68917
تاریخ انتشار : 1400/03/04 11:13
قطعی برق فرآیند بلیت‌فروشی سینماها را مختل کرد

قطعی برق فرآیند بلیت‌فروشی سینماها را مختل کرد

عضو هیات مدیره صنف سینماداران بیان کرد که هرچند قطعی برق تأثیری بر خاموشی چراغ سینماها نگذاشته اما روند بلیت‌فروشی آنلاین را دچار اختلال کرده است.

نورنیوز-گروه فرهنگ: عضو هیأت مدیره صنف سینماداران درباره تأثیر قطعی گسترده و بی‌برنامه برق، طی روزهای اخیر بر فعالیت سالن‌های سینمایی در شهرهای مختلف کشور گفت: واقعیت این است که در شرایط کرونا ، هنوز سینماها به آن صورت فعال نشده‌اند و میزبان مخاطبان نیستند که قطعی برق بخواهد آسیبی به آن وارد کند. تعداد معدود سالن‌های سینمایی که این روزها فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، به‌خصوص پردیس‌های بزرگ سینمایی غالباً مجهز به موتور برق هستند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در این شرایط هنوز عده زیادی از مردم باور ندارند که سالن‌های سینما فعال هستند. تلویزیون که یک رسانه ملی است، در این مورد هیچ اطلاع‌رسانی‌ای نمی‌کند و به همین دلیل است که به رغم باز بودن، سینماها فروش چندانی ندارند. به تعبیری می‌توان گفت فعالیت سالن‌های سینمایی در این روزها رسمیت ندارد.

این سینمادار با اشاره به بحران دستمزد پرسنل فعال در سالن‌های سینمایی افزود: وضع کلی مردم نامناسب است و در این وضعیت، سینما رفتن در حال فراموشی است. حتماً سینمادار در این شرایط برای تأمین اقتصادی پرسنل خود با مشکلات بسیاری مواجه است.

علیخانی در پایان درباره تغییر کاربری سالن‌های سینمایی در بحران کرونا هم تأکید کرد: در این دوره ما شاهد تعطیلی برخی سالن‌های سینمایی بوده‌ایم اما تا آنجا که بنده اطلاع دارم، هیچ تغییر کاربری نداشتیم. آمار دقیقی هم از سینماهای تعطیل‌شده در تهران و شهرستان در دست نیست.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی