شناسه خبر : 65661
تاریخ انتشار : 1400/01/28 10:35
ورود دادستانی به دزدی از سهمیه واکسن پاکبانان

ورود دادستانی به دزدی از سهمیه واکسن پاکبانان

دادستان آبادان گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می‌کند.

نورنیوز- گروه جامعه: حمید مرانی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی اقدام برخی مدیران شهرداری آبادان و دریافت واکسن کرونا به جای پاکبانان زحمت کش موضوع بلافاصله در دستور کار دادستانی آبادان قرار گرفت.

وی افزود: هر چند مصاحبه‌هایی از سوی شهردار و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص انجام شده ولی دستگاه قضایی تحقیقات میدانی و نامحسوس خود توسط مراجع مختلف در سطح شهرستان آبادان را آغاز کرده است و این تحقیقات همچنان ادامه دارد. 

دادستان آبادان گفت: پس از بررسی دقیق موضوع به همراه مستناد، چنانچه برای دستگاه قضایی روشن شود که هر شخص حقیقی یا حقوقی از موقعیت شغلی خود سواستفاده کرده و بجای پاکبان واکسن کرونا دریافت کرده است با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

مرانی‌پور بیان کرد: همچنین چنانچه افراد دیگری در رابطه با تزریق واکسن کرونا تبانی‌ کرده باشند دستگاه قضایی در راستای حقوق عامه با آن افراد برخورد لازم را انجام می دهد.

وی افزود: اگر مشخص شود در رسیدگی به این موضوع شبه قضایی دیگری وجود دارد موضوع در راستای حقوق عامه و حفظ سلامت مردم و حقوق پاکبانان به مراجع دیگر قضایی ارجاع خواهد شد.

دادستان آبادان گفت: سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و قطعا این موضوع توسط دستگاه قضایی با قاطعیت پیگیری می شود.

در حال حاضر2 شهرستان خوزستان از جمله آبادان در وضعیت سیاه،14 شهرستان قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

انتشار اخباری مبنی بر سو استفاده برخی اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان بازتاب گسترده ای در کشور داشته است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی