شناسه خبر : 49129
تاریخ انتشار : 1399/02/16 10:01
لبنان از کمک‌های پزشکی ایران قدردانی کرد

لبنان از کمک‌های پزشکی ایران قدردانی کرد

وزیران بهداشت، خارجه و حمل و نقل لبنان از اقدام ایران برای ارسال ونتیلاتور و کیت های تشخیص به بیروت به ویژه در شرایط حساس کنونی قدردانی کردند.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان از کمک‌های پزشکی جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد. هواپیمای ایرانی حامل دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور)، کیت‌های تشخیص کرونا و وسایل حفاظت پزشکی روز گذشته به لبنان ارسال شد.

وزیر بهداشت لبنان که در جریان تحویل کمک‌های پزشکی در فرودگاه بین‌المللی بیروت حضور داشت، در این رابطه گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در شرایطی صورت می‌گیرد که این کشور تحت تحریم قرار دارد و خود درگیر مبارزه با ویروس کرونا است اما با محبت و بخشندگی به یاری دیگران می‌شتابد.

وی افزود: به نمایندگی از دولت، ملت و تمامی جامعه لبنان، قدردان محبت برادران ایرانی خود هستم. دستگاه‌های تنفسی ایران به لحاظ کیفیت معادل مدل‌های اروپایی هستند و ما برای ایران آرزوی سلامتی و پیشرفت در عرصه تکنولوژی در شرایط محاصره داریم.

همچنین وزیران خارجه و خدمات عمومی و حمل و نقل لبنان نیز که در جریان تحویل کمک‌های پزشکی ایران در فرودگاه حضور داشتند، از کمک‌های پزشکی ایران قدردانی کردند و آن را نشان دهنده صداقت و همکاری میان دو کشور دانستند.


خبرگزاری مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی