شناسه خبر : 47883
تاریخ انتشار : 1399/01/26 18:44
نشست سه جانبه در اردن برای حمایت از آنروا

نشست سه جانبه در اردن برای حمایت از آنروا

وزرای خارجه اردن و سوئد با همراهی کمیسونر آژانس بین المللی کار و آوارگان فلسطینی(آنروا) امروز سه شنبه نشستی سه جانبه را در خصوص نیازهای مالی آنروا و کمک به این سازمان به ویژه در شرایط حساس کنونی برگزار کردند

در این نشست که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد حاضران مقدمات برگزاری مذاکرات استراتژیک دوم درباره آنروا از طریق ویدئویی در آینده نزدیک با همتایانشان را بررسی کردند نشستی که موضع آن راه‌های فراهم کردن حمایت سیاسی و مالی دائم از آنروا در سال جاری میلادی است. همچنین حاضران راه‌های حمایت از آنروا در دوره فعالیت آن که اخیرا با اکثریت آرا در مجمع عمومی سازمان ملل تمدید شد، بررسی کردند.

در این نشست چالش‌های پیش روی آنروا و پیامدهای کرونا برای جوامع فلسطینی و بودجه این آژانس و برنامه‌های آن بررسی و بر لزوم فراهم کردن حمایت مالی از آنروا جهت ارائه خدمات حیاتی به آوارگان فلسطینی تاکید شد. وزیر خارجه اردن نیز به نوبه خود حل چالش‌های پیش روی آنروا را در گروی تحرکات فوری منطقه‌ای و بین المللی دانست و هشدار داد هر گونه خلل در رویارویی با تبععات ویروس کرونا نتیجه نبود امکانات مالی برای آژانس آنروا است که پیامدهایش شامل حال همه منطقه می‌شود.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی