شناسه خبر : 45586
تاریخ انتشار : 1398/12/29 20:24
هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره سلامت اسرای فلسطینی

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره سلامت اسرای فلسطینی

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد زندگی و سلامت اسرای فلسطینی خط قرمز است و دشمن صهیونیستی باید آن‌ها را آزاد کند.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، ابو عبیده افزود: زندگی و سلامت اسرا خط قرمز است و رژیم اشغالگر باید اسرای فلسطینی را آزاد کند ؛ زیرا که رژیم از حمایت و فراهم کردن زندگی مناسب برای آن ها به صورتی که از بیماری های واگیردار در امان باشند، عاجز است به ویژه اسرای با سن بالا، بیماران، کودکان، زنان و اسرایی که در بازداشت اداری هستند. وی گقت: مقاومت در اتاق عملیات مشترک مرتب در حال مشورت برای اقدامات مناسب در قبال این تحول خطرناک است که سلامتی اسرای ما را تهدید می کند.

پیش تر کمیته امور اسرای فلسطینی اعلام کرده بود که ۴ نفر از اسراء در زندان «مجیدو» به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. براساس این گزارش، ویروس کرونا از طریق یکی از اسرایی که اخیرا تحت بازجویی قرار گرفته به داخل زندان منتقل شده است و آن اسیر هم از طریق بازجوی خود به این بیماری دچار شده است. «محمد اشتیه» نخست‌ وزیر فلسطین از رژیم صهیونیستی خواسته بود که اسرای فلسطینی در بند زندان‌های این رژیم را برای حفظ سلامتی آن‌ها آزاد کند. وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شمار افراد مبتلا به "ویروس کرونا" در فلسطین اشغالی را ۵۲۹ نفر اعلام کرده است.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی