شناسه خبر : 45427
تاریخ انتشار : 1398/12/27 21:08
چاووش اوغلو: هزاران شهروند ترکیه امشب از اروپا بازگردانده می‌شوند

وزیر امور خارجه ترکیه:

چاووش اوغلو: هزاران شهروند ترکیه امشب از اروپا بازگردانده می‌شوند

هزاران شهروند ترکیه امشب از 9 کشور اروپایی به کشور بازگردانده خواهند شد روند بازگرداندن 3 هزار و 614 شهروند کشورمان که برای بازگشت به ترکیه تا ساعت 17 دیروز (دوشنبه) ثبت نام کرده اند تا نصف شب انجام خواهد شد.

به گزارش آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفت که هزاران شهروند ترکیه امشب از ۹ کشور اروپایی به کشور بازگردانده خواهند شد. چاووش‌اوغلو در این باره گفت: روند بازگرداندن ۳ هزار و ۶۱۴ شهروند کشورمان که برای بازگشت به ترکیه تا ساعت ۱۷ دیروز /دوشنبه/ ثبت نام کرده اند تا نصف شب انجام خواهد شد. وی همچنین با بیان اینکه در گفت وگو با سفرای ترکیه در کشورهای ایران، ایتالیا و عراق که از وضعیت شهروندان ترکیه در این کشورهای کسب اطلاع کرده است.

شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاینز برای بازگراندن شهرندان ترکیه از کشورهای اروپایی ۳۴ پرواز انجام خواهد داد و این افراد به مدت ۱۴ روز در خوابگاه‌های موجود در استانبول و کوجا ائلی تحت قرنطینه قرار خواهند گرفت. بر اساس این گزارش، "فخرالدین کوجا" وزیر بهداشت ترکیه روز سه شنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) در این کشور خبر داد. "فخرالدین کوجا" با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۴۷ نفر رسیده است، با هشدار درباره ریسک های سفر به خارج، از شهروندان ترکیه ای خواست تدابیر وزارت بهداشت این کشور را به صورت جدی رعایت کنند.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی