شناسه خبر : 45318
تاریخ انتشار : 1398/12/26 16:07
جاسوسی «شین‌بت» به بهانه شناسایی مبتلایان کرونا

جاسوسی «شین‌بت» به بهانه شناسایی مبتلایان کرونا

دولت رژیم صهیونیستی به «شین بت» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) چراخ سبز داده تا از افراد مشکوک به ابتلا به «کرونا» جاسوسی کند.

بر اساس گزارش «عربی ۲۱» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، به موجب این چراغ سبز حالا دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی می‌توانند مبتلایان به کرونا و افرادی را که از چهارده روز قبل با آنها در ارتباط بوده‌اند از طریق معین کردن مکان تلفن همراه، شناسایی کنند. یک مقام ارشد در وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی به روزنامه «هاآرتص» گفت: اجرای این تصمیم که مشاور قضایی دولت به آن موافقت کرده به معنای آن است که شین‌بت قادر به هک تلفن‌های همراه و پی بردن به مسیر صاحبان آنها بدون کسب موافقت دادگاه است.

رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۲۵۰ نفر رسیده است. روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»دیروز (یکشنبه) اعلام کرد، در پی ابتلای چهار نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا به منبع نامشخص، نگرانی در محافل پزشکی این رژیم تشدید شده است. بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تخمین زده ما بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ بیمار تا کنون شناسایی نشده‌اند و نگرانی زیادی بابت عدم شناسایی آنها وجود دارد (جزئیات بیشتر).


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی