شناسه خبر : 44692
تاریخ انتشار : 1398/12/19 12:17
کرونا هم حریف الودگی تهران نشد

نورنیوز بررسی کرد؛

کرونا هم حریف الودگی تهران نشد

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران ضمن تاکید بر نقش تسریع کننده ی خودرو ها در آلودگی تهران، عدم وزش باد موثر را در هر شرایطی علت اصلی آلودگی هوا دانست.

نورنیوز- گروه فرهنگ و جامعه-بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، بعد از یک هفته هوای ناسالم ،  کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (19 اسفند ماه) 62 و هوا در شرایط قابل قبول است. این درحالی است که انتظار می رفت کاهش نسبی تردد خودرو ها در پی شیوع ویروس کرونا در ایجاد هوای پاک در تهران موثر باشد. 
 محمد رستگاری با تاکید بر اینکه بر اساس آخرین سیاهه انتشار شهر تهران خودروهای سواری ۱۳.۹ درصد در تولید ذرات معلق اثر گذارند، اظهار کرد: تحت هر شرایطی، پایداری هوا و عدم وزش باد موثر سبب آلودگی هوا می‌شود.
رستگاری افزود: باید توجه کنیم که در حال حاضر سایر منابع آلاینده  از جمله موتورسیکلت‌ها، خودروهای دیزلی، نیروگاه‌ها و ... در حال فعالیت و تولید آلودگی هستند.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نیز ضمن تاکید بر سهم 40 درصدی منابع خانگی صنعت و... در آلودگی هوا، در رابطه با استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها اظهار کرد: ازحدود یک ماه گذشته بدلیل محدودیت منابع گاز،استفاده از سوخت مازوت وجود داشت اما سازمان محیط زیست به موضوع ورود کرد و جلوی آن گرفته شد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی