شناسه خبر : 44284
تاریخ انتشار : 1398/12/14 09:52
تعطیلی یک بیمارستان موقت کرونا ویروس در ووهان با کاهش شمار مبتلایان

تعطیلی یک بیمارستان موقت کرونا ویروس در ووهان با کاهش شمار مبتلایان

با کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهر ووهان چین، یکی از بیمارستان‌های موقت که برای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده بود، با کاهش تعداد مراجعات بسته شد. با کاهش تعداد مراجعان مبتلا به کرونا....

 به نقل از رویترز، با کاهش تعداد مراجعان مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها در ووهان چین، یکی از ۱۶ بیمارستان موقتی که در این شهر برای درمان کرونا احداث شده بود، به کار خود پایان داد.

در همین ارتباط گفته شده همزمان با کاهش بیماران جدید مبتلا به کرونا، برای نخستین بار از زمان شروع بحران، آمار مبتلایان جدید در شهر ووهان کمتر از ۲۰۰ مورد جدید در یک روز اعلام شد.

همچنین در سراسر چین نیز براساس آخرین آمار ۲۰۲ مورد ابتلای جدید گزارش شده است که از کمترین میزان از زمان آغاز بحران شیوع کرونا در این کشور به شمار می‌رود.

براساس آمارها تاکنون ۸۶ هزار و ۹۹۲ نفر در کل جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲ و ۹۷۹ نفر قربانی داشته و ۴۲ هزار و ۳۳۴ نفر نیز پس از ابتلاء بهبود یافته‌اند.

چین با ۷۹ هزار و ۸۲۶ نفر بیشترین آمار مبتلایان را داشته و پس از این کشور کره جنوبی با ۳ هزار و ۵۲۶ و ایتالیا با هزار و ۱۲۸ نفر قرار دارند.


مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی