شناسه خبر : 43721
تاریخ انتشار : 1398/12/07 20:22
پلوسی: پاسخ ترامپ به شیوع کرونا خجالت‌آور بوده است

پلوسی: پاسخ ترامپ به شیوع کرونا خجالت‌آور بوده است

رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا پاسخ «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور به بیماری کرونا را «خجالت‌آور» و «کم‌رمق» توصیف کرده است.

 «نانسی پلوسی»، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا پاسخ «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور به بیماری کرونا را «خجالت‌آور» و «کم‌رمق» توصیف کرده است. سیاستمداران هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه تا به حال از دولت ترامپ بابت سیاست‌هایش برای جلوگیری از شیوع کرونا انتقاد کرده‌اند، اگرچه ترامپ ادعا کرده کار مقام‌های دولت او «فوق‌العاده» بوده است. ترامپ برای مقابله با این ویروس مرگبار ۲.۵ میلیارد دلار بودجه درخواست کرده، اما نمایندگان دموکرات گفته‌اند محافظت از آمریکایی‌ها در برابر کرونا نزدیک به ۸.۵ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. نانسی پلوسی گفت: «[پاسخ ترامپ به کرونا] خجالت‌آور است.

او حالا پیشنهادی را مطرح کرده که برای مقابله با این ویروس بسیار ضعیت و کم‌رمق است. ما برای ایبولا ۵ میلیارد دلار هزینه کردیم.» او در ادامه گفت: «او کار را بسیار دیر و کم‌رمق شروع کرده است. جای امیدواری است که می‌توانیم این فوت وقت را جبران کنیم ولی لازم است آدم‌های حرفه‌ای و منابع کافی داشته باشیم و برای مردمی که به کشورمان برمی‌گردند از تاکتیک‌های هراس استفاده نکنیم.»

در حال تکمیل...


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی