شناسه خبر : 34981
تاریخ انتشار : 1398/09/06 10:49
دستگیری 5 نفر از عوامل اغتشاشات زنجان

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

دستگیری 5 نفر از عوامل اغتشاشات زنجان

در پی اعتراضات هفته گذشته در خصوص طرح سهمیه بندی سوخت و سوءاستفاده عده‌ای فرصت طلب که تخریب اموال عمومی و ناامنی را به همراه داشت شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش نورنیوز-سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی اعتراضات هفته گذشته در خصوص طرح سهمیه بندی سوخت و سوءاستفاده عده‌ای فرصت طلب که تخریب اموال عمومی و ناامنی را به همراه داشت شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و هماهنگی قضائی ? نفر از عوامل اصلی اغتشاشات(لیدر) را شناسایی و طی عملیات‌های غافلگیرانه آن‌ها را در سطح استان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این که همکاری مردم با پلیس در خصوص معرفی و دستگیری اغتشاشگران جای قدردانی دارد گفت: نیروی انتظامی مجاهدانه و صادقانه در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
سردار جهانبخش با اشاره به نقش سازمان‌های معاند نظام در تحرکات و ناآرامی‌های اخیر گفت: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است و اجازه سوءاستفاده از احساسات پاک مردم و هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور را به اشرار و فرصت طلبان و آشوبگران نخواهد داد.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی