شناسه خبر : 34004
تاریخ انتشار : 1398/08/04 22:53
سخنگوی وزارت امورخارجه: ایران تحولات عراق را با دقت دنبال می‌کند

سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:

سخنگوی وزارت امورخارجه: ایران تحولات عراق را با دقت دنبال می‌کند

با ابراز تاسف عمیق از وقایع اخیر عراق که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و تخریب اموال عمومی شده، گفت: ایران تحولات عراق را با دقت و حساسیت دنبال می‌کند.

 


 


به گزارش نورنیوز- سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف عمیق از وقایع اخیر عراق که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و تخریب اموال عمومی شده، گفت: ایران تحولات عراق را با دقت و حساسیت دنبال می‌کند.


 


به گزارش شنبه شب اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امورخارجه، سید عباس موسوی در خصوص تحولات جاری در عراق اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از مطالبات و خواسته‌های مردم عراق که به روشنی در بیانیه‌ها و اظهارات مرجعیت دینی و همچنین عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق مورد تأکید قرار گرفته است، حمایت می‌کند.


 


سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف عمیق از وقایع اخیر عراق که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و تخریب اموال عمومی و همچنین مصادره مطالبات مردمی و افزایش خشونت شده، افزود: اطمینان داریم دولت و ملت عراق و مرجعیت می‌توانند بر مشکلات فایق آمده و با یکپارچگی به آبادانی عراق مبادرت کنند.


 


سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در خاتمه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از زمان تشکیل عراق جدید همواره حامی دولت و ملت عراق بوده و در مقاطع حساس ظرفیت‌های خود را در اختیار کشور دوست، برادر و همسایه عراق قرار داده است.


 


 


 



ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی