شناسه خبر : 33165
تاریخ انتشار : 1398/06/09 12:06
ثبت نام بیش از 86 هزار نفر برای پیاده روی اربعین

در سامانه سماح صورت گرفت؛

ثبت نام بیش از 86 هزار نفر برای پیاده روی اربعین

مدیر اجرایی ستاد اربعین کشور: تاکنون ?? هزار و ?? نفر در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین نام نویسی کرده اند.

به گزارش نورنیوز، امیر مرادی با بیان اینکه تاکنون ?? هزار و ?? نفر در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین نام نویسی کرده اند، گفت: از این تعداد ?? هزار و ??? نفر مربوط به استان تهران، ? هزار و ??? نفر استان خوزستان، ? هزار و ??? نفر استان فارس، ? هزار و ??? نفر استان اصفهان، ? هزار و ?? نفر استان خراسان رضوی و ? هزار و ??? نفر نیز از استان بوشهر هستند که بیشترین استان‌های ثبت نام کننده در سامانه سماح تاکنون هستند.


وی گفت: بر اساس توافق میان ایران و عراق زائران می‌توانند از ?? شهریور (?? محرم) تا ? آبان (?? صفر) بدون نیاز به روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح، همراه با گذرنامه معتبر برای پیاده روی اربعین وارد کشور عراق شوند.


آقای مرادی افزود: لغو روادید برای همین بازه زمانی است و خارج از این محدوده زمانی، زائران موظف به اخذ روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند.


مدیر اجرایی ستاد اربعین گفت: زائران برای پرداخت هزینه‌های مصوب فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح اقدام کنند.


وی با اشاره به اینکه ثبت نام پیاده روی اربعین در سامانه سماح رایگان است و هزینه‌های دریافتی برای خدمات درمانی و بیمه زائران است، افزود: مجموعه مبلغ دریافتی برای این خدمات ?? هزار تومان است.



صدا و سیما
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی