شناسه خبر : 32027
تاریخ انتشار : 1398/04/20 12:08
مردم باید احساس کنند فضای سیاسی به سمت تحول برای رشد و توسعه است

رحمانی فضلی در همایش فرمانداران سراسر کشور:

مردم باید احساس کنند فضای سیاسی به سمت تحول برای رشد و توسعه است

وزیر کشور گفت: باید فضای سیاسی با نشاط باشد و مردم احساس کنند فضای سیاسی به سمت تحول برای رشد و توسعه است.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در همایش فرمانداران سراسر کشور اظهارداشت: باید اعتقاد و ایمان و انگیزه لازم برای اجرا داشته باشیم. خداوند به ما توفیق داده است تا در نظام مقدس که حاصل خون شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران و امام و رهبری است خدمت کنیم.


وزیر کشور گفت: باید به مردم ایمان و باور داشته باشیم تا به آنها خدمت کنیم. ما در مقابل مردم مسئولیت داریم و متعهد هستیم در چارچوب تفکرات انقلابی و اعتقادات دینی کار کنیم.


رحمانی فضلی گفت: در سیل اخیر همه دستگاه‌ها با هم همکاری کردند و هماهنگی کامل وجود داشت.


وی تصریح کرد: وحدت خوبی میان مردم مسئولان و ارکان حاکمیت وجود دارد. اختلاف نظرها به معنای عدم اتحاد نیست.


رحمانی فضلی اظهار داشت: مردم حساسیت فضای کنونی را خوب می‌فهمند اگر در جامعه نظرات مختلف وجود نداشته باشد مثل مرداب می‌شود و از بین می‌رود. این تلاطم‌ها و امواج به آب اکسیژن می‌دهد و آن را شفاف می‌کند.


رحمانی‌فضلی تأکید کرد: مهمترین مسئله در حوزه سیاسی در سال ?? انتخابات است. باید آرامش سیاسی در کشور حل شود. باید فضای سیاسی با نشاط باشد و مردم باید احساس کنند فضای سیاسی به سمت تحول برای رشد و توسعه است. باید رقابت منطقی در انتخابات وجود داشته باشد باید نظرات منطقی با هم رقابت کنند.


وی اظهار داشت: برای نشاط سیاسی باید رقابت سیاسی وجود داشته باشد. باید مواجهه با دشمن در عرصه حضور مردم در انتخابات انجام شود راهپیمایی ?? بهمن با حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان را سرافکنده کرد. مشارکت بالای مردم در انتخابات به ابزار پیش برنده سیاست داخلی و سیاست خارجی باید تبدیل شود.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی